Zastanawiasz się jak zarządzać mieszanym środowiskiem domenowym albo w ogóle bez domeny? Jak zredukować czas potrzebny na wdrożenie i aktualizację oprogramowania? Jak szybko i efektywnie patchować stacje i telefony? Wyobraź sobie, że wiesz o problemie z wydajnością przed telefonem od użytkownika oraz panujesz nad zgłoszeniami użytkowników.
Zapraszamy na live webinar Marka Koźniewskiego, Architekta Rozwiązań w ITSS, w trakcie którego dowiesz się, jak w kilku prostych krokach zautomatyzować swoje środowisko IT z narzędziami RMM Central oraz ServiceDesk od ManageEngine!
Wykrywanie. Odnajduj wszystkie typy urządzeń sieciowych, takie jak serwery, routery, urządzenia pamięci masowej, maszyny wirtualne, w tym urządzenia klienckie, takie jak laptopy, telefony komórkowe itp.
Zarządzanie. Automatycznie konfiguruj oraz instaluj oprogramowanie na stacjach roboczych i urządzeniach mobilnych (PC/Laptop/Urz. Mobilne); zarządzaj wszystkimi aktywami sprzętowymi i programowymi, mierz wykorzystanie oprogramowania, zarządzaj licencjami na oprogramowanie, wykrywaj i wpisuj na czarną listę złośliwe aplikacje i dużo więcej.
Monitorowanie. Obserwuj krytyczne metryki, takie jak natychmiastowy status urządzeń, identyfikuj i naprawiaj problemy z wydajnością, zużyciem przepustowości i alarmami dotyczącymi wielu sieci klientów.
Zabezpieczanie. Wykrywaj i wdrażaj brakujące poprawki, ograniczaj dostęp użytkowników, wdrażaj zasady bezpieczeństwa i dostosowuj konfiguracje do wymagań sieciowych każdego klienta.
Helpdesk. Zintegrowana obsługa zgłoszeń serwisowych – ewidencja i rozliczalność zgłoszeń.
TERMIN I MIEJSCE WYDARZENIA
12 marca 2024 r., g. 10.00 – 11.00
Webinar w aplikacji MS TeamsWebinar
Webinar skierowany jest głównie do administratorów i kierowników działów IT w jednostkach administracji publicznej.
Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Osoba kontaktowa:
Ewa Burczyńska
Manager ds. sprzedaży
ewa.burczynska@itss.pl
733 888 013