Oferta » Bezpieczeństwo IT » Ochrona poczty

OCHRONA POCZTY

Ochrona antymalware i antyspam poczty stosowana jest zarówno na bramach komunikacji firmy z Internetem, ale również na serwerach poczty Exchange lub Lotus. Rozprzestrzenianie się szkodliwego oprogramowania oraz innymi zagrożeń za pomocą poczty elektronicznej jest jednym z najczęściej wykorzystywanych wektorów ataków.

Zabezpiecza system pocztowy przed staniem się źródłem niechcianych i niebezpiecznych treści. Mechanizm filtrujący pocztę przychodzącą eliminuje spam oraz szkodliwe oprogramowanie zanim dotrą do sieci wewnętrznej i staną się zagrożeniem dla użytkowników. Funkcja skanowania wiadomości wychodzących blokuje wysyłanie spamu i wirusów do użytkowników zewnętrznych, dzięki czemu chroni adresy firmy przed umieszczeniem ich na czarnej liście, co w rezultacie mogłoby uniemożliwić wysyłanie również legalnej poczty.

 


Dla kogo?

  1. Dla organizacji o dowolnej wielkości, od małych firm aż po dostawców usług i duże przedsiębiorstwa, które posiadają własne serwery pocztowe lub w chmurze Microsoft Office365
  2. Walka z dużą ilością niechcianych wiadomości (spam) oraz złośliwym oprogramowaniem w korespondencji e-mail zarówno na bramie lub na serwerze

 


Korzyści

  1. Zaawansowane mechanizmy inspekcji eliminują zagrożenia roznoszone drogą pocztową zanim dotrą one do użytkowników końcowych
  2. tryby pracy Transparent i Gateway dają pełna swobodę podczas wdrażania systemu ochrony
  3. Licencjonowanie na liczbę użytkowników lub na appliance o konkretnej wydajności daje elastyczność wyboru dla każdej wielkości organizacji
  4. Możliwość szyfrowania wiadomości bazując na tożsamości nadawcy lub odbiorcy bez dodatkowego sprzętu, oprogramowania czy też licencji
  5. Zaawansowane mechanizmy archiwizacji, kwarantanny oraz przekierowania poczty pomagają w osiągnięciu zgodności z wymaganiami ustawowymi.
  6. Subskrypcje zapewniają dynamiczne aktualizacje mechanizmów antyspam i antywirus
  7. Łatwe wdrożenie, zintegrowane zarządzanie, logowanie i raportowanie oraz w pełni automatyczne aktualizacje funkcji bezpieczeństwa zmniejszają zakres pracy działów IT oraz wydatki na utrzymanie systemu ochronnego
  8. Eliminowanie spamu zanim zacznie rozprzestrzeniać się w sieci konsumując dostępne zasoby i obniżając ogólną wydajność systemu

 



Ochrona poczty - kompetencje

  1. Fortinet
  2. TrendMicro
« powrót